Italian boys.

Jag var med på ett mottagande på sportlovet och träffade en hel massa goa folk! Det var inte det jag hade tänkt berätta men att jag fick ett ganska sött och roligt meddelande på msn av en av de italienska pojkarna som vi umgicks med, han heter Luca och vi kallade varandra bff. And for your records - han är ganska dålig på engelska, kan absolut ingen svenska och TADB betyder typ älskar dig så mycket.

Här kommer alltså msn-meddelandet (jag var inte vid datorn):

hej vackra ... vänskapen inte kommer att glömma och inte någonsin glömma de goda tiderna använt med dig .. Jag är glad att ha dig som bästa vän SVENSKA ... bara sex ... Luca din vän ... Jag älskar dig TADB

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha, åhh! det är någonting otroligt sött över att luka inte riktigt har koll på vad han skriver ;]

2009-03-31 @ 17:26:05
Postat av: Maja

HAHAHAHHA! så sött jag fattade inte riktigt vad han menade alla gånger men de var riktigt sött SVENSKA ... bara sex ... Luca din vän ... Jag älskar dig TADB

de där fattade jag verkligen inte? ;P



han skrev ett msn meddelnde till mig med och han rimmade till och med ;)

2009-04-01 @ 18:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0