Två sockersöta flickor i det långa gröna gräset.

Sitter i en av dom fyra supersköna fotöljerna hemma hos Anki och Edde och ser (inte) någon konstig film som jag inte vet vad den heter. Jag tror att vi väntar på att Harry Potter och fenixordern ska börja, Anna ville se den. För en liten stund sedan läste jag ännu ett underbart mail på min fc som meddelade att jag fick MVG på min novell! Helt galet nöjd och dessutom så blir det också mitt slutbetyg i svenska A, mina betyg är helt galna och jag kan inte fatta att det är sant.

Nu ska vi tillbaka till det jag skulle berätta, är som sagt där jag är med Anna fast Anki och Edde är inte hemma. Vi (Anna) är häst- och hundvakt åt dom över helgen så imorrse vid sju släppte anna ut hundar/hästar, jag vaknade inte ens och skäms lite över det.. hehe. Vi sov iaf till typ elva för inte orkar man gå upp klockan sju heller! 
 
Vi hann med rätt mycket (roligt) igår trots att vi befinner oss mitt ute i ingenstans (grannhuset, knappt två km från mig):


  • Mocka, spåna och lägga in mat till hästarna
  • Se på en rätt bra komedi, minns inte vad den hette
  • Mata hundarna
  • Se på mer tv
  • Gå på promiss med hundarna (kring 22-23)
  • Fota asmycket med Annas Nikon D60 (bilder får lov att komma)
  • Ta in hästarna
  • Upptäcka hur många porrfilmer som går på canal+ efter 24.00
  • Se slutet på en annan bra film
  • Gå isäng!
Allt detta mellan kanske klockan 20.00 och 02.00, det  var en mysig kväll!
Nu regnar det av någon taskig anledning och ikväll ska vi nog till ånäset (om det inte regnar såklart).
Jag längtar tills vi får in bilderna på datorn :)
Pusshej :*


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0