Marshmallowmuffins!

Ligger i den gröna stora puffen (fat boy - wannabe) och har precis tjockat ner mig med en sjukt god muffin. Stavar man alltid muffins med s eller är det bara när det är flera?
Måste säga åt Frida att sluta baka så gott så jag inte blir alltför tjock till sommaren, haha!

Har precis fått mail av min biologilärare och jag är lite rädd för att jag kommer få hjärnblödning på henne. Om jag vill ha mitt efterlängtade mvg så måste jag "bara" läsa in tre kapitel tills på fredag och ha ett extraprov trots att jag har fått så högt betyg det går på alla uppgifter utom en. Inga G:n överhuvudtaget och det är väl inte mitt fel att hon bara har gett oss TVÅ chanser att visa mvg-kvalitet. Ska man behöva få den tredje chansen två dagar innan skolan i princip är slut?
   Hon säger: Jag skickar den på din mail imorgon (idag) för du hinner inte förbereda dig om du får det på torsdag. Jag fick det där jäkla mailet klockan 22.01 - hade hon tänkt att jag skulle börja med uppgiften nu eller? Nä, det hade iaf inte jag. Ska teama med Elin PW och gå och snacka med henne imorrn. Hoppas att hon kan ha lite översende, jag som tyckte att hon var en bra lärare! Kanske var det bara för att hon har haft vg-uppgifter åt oss.

Nu ska jag inte skriva mer, vill inte dampa lös alltför mycket FÖR VI VANN JU TURNERINGEN IDAG!!

SM-GUULD tjaalallallalaa! Första Arena Natur och sista SMMM - vi äger :)
Nu gäller det bara att få nästa årets ettor attt förstå att vi måste hålla uppe trenden: "till minne av SMMM" eller nåt.

Nu vibbas det på mig!

Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0