Det här inlägget ska vara inne före klockan tolv.

Då vare sommarlov.. har fortfarande inte fattat det. Städade ur lägenheten hela dagen idag, galet jobbigt! Tror inte att jag har städat så mycket på så kort tid i hela mitt liv, haha under toalettstolen - det var där ni kunde hitta mig.
Kan inte fatta att det är sommarlov, kanske eftersom det knappast är sommarväder nu även om det var kring 18 grader idag. Men kom igen, syrenerna har knappt slagit ut.. PÅ DEN GAMLA GODA TIDEN!... då blommade syrenerna till skolavslutningen, hehe.

Galet roligt att jag hade sju läsare på bloggen idag trots att jag inte har skrivit på några dar (ursäkta för det) men jag vet inte riktigt om jag har haft något att säga.
Jag kan iaf säga att det känns bättre idag än igår, fick reda ut en del saker och även om inte situationen har förändrats så känns det liksom tryggare. Man ska lita på sin magkänsla, det är bara så enkelt.

Har förresten ett filmtips också! Den gick på trean nu ikväll och jag tycker att den var bra, värstingar. En film om grabbar på en ungdomsanstalt (usa) som får börja i ett football-lag och får känna på vad laganda är. Ett gott betyg till den alltså plus att vissa karaktärer var galet gulliga, man blev liksom glad i själen.

Oj, nu blev det väldigt mixad kompott! Fattas bara att jag skriver hit mina betyg också, men så roligt ska ni inte få ha.
Fick förresten ge bort ett leende igår kväll/natt, det är bland den underbaraste känslan som finns, på riktigt!

Nu känner jag mig nöjd,
pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0