Ett perfekt tillfälle för mig att..

..få er som läser att tro att jag kommer avslöja massa smaskiga hemlisar när det egentligen bara är småfakta som att jag är svettig och som..

Att jag vill ha
minst en månad längre sommarlov
att min senaste kyss var en sån som man skulle kunna få varje dag i fortsättningen
att jag lyssnar mest på konstig, bra svensk musik, fast just nu Gavin Degraw
att jag pratar lite med folk jag inte känner men mycket annars
att jag inte gillar människor som tycker att det är viktigare att vara cool än att vara som man vill
att min första riktiga kyss var hemma hos mig
att jag avskyr när folk snackar men inte lyssnar
att kärlek är nåt som jag inte har kunnat uttala mig speciellt mycket om
att jag gillar att fantisera i skogen
att jag alltid kommer att hitta dåliga saker med mig själv
att jag är hemligt förälskad i åskoväder, om dom spenderas på rätt sätt
att sist jag grät var jag riktigt arg fast sen kom jag på att det var utan anledning
att min mobiltelefon är nyare än två år nu
att när jag vaknar på morgonen tittar jag på klockan
att innan jag går och lägger mig brukar jag strunta i att ta bort smink (om jag har något)
att idag har jag vandrat över skog och myr med en cykel
att jag just nu tänker på att jag snart måste duscha
att i kväll ska jag typ se på film med Bea och gänget
att i morgon kommer jag förhoppningsvis fiska i Nabben med Anna och hennes kusiner
att jag hoppas att resten av sommaren blir bättre än det som har varit
att jag verkligen vill hitta sladden till min kamera och lägga in bilder

Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0