Lövöudden - Holmsund

Carro konstaterade att jag och Jakob faktiskt hade sovit i samma säng och Jakob flikade in att det faktiskt var ett rött lakan också... (vi sovde i samma säng med ett rött lakan)
Vi började med att skicka iväg Jakob, sen efter att vi hade rullat ihop madrasserna och duschat var klockan helt plötsligt två! Helt galet galet.
Nere på stan lyckades jag med lite av helgens uppdrag nämligen att träffa folk man inte har sett på länge (vilket jag även gjorde igår). Jag och Carro var med Jonte och sen när dom LÄMNADE MIG så kom Olov och Stefan, trevligt att prata även om Olov är dålig på att lyssna.. haha. Han lyckades iaf underhålla mig tills Elin kom så vi kunde moppa ut till havet!
Nu är det lila och orange himmel och det är jättemysigt! Som det verkar nu ska vi sova här tills imorrn och då hoppas vi på värme, sol och bad!

Hör av er om ni vill göra nåt! :D
Pusshej :*



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0