en av Sju sorters kakor.

Jag drömde om en kille i natt, en kille som brydde sig om mig och undrade var jag var när jag inte hörde av mig.
Han var inte rädd för att träffa min mamma och väntade med henne på att jag skulle komma tillbaka från vars jag nu var.
Av någon anledning hjälpte han till med maten och var social trots att jag inte hade träffat honom så många gånger.
Vi träffade en gammal klasskompis och han höll om mig och visade att jag var hans.

Han fick mig att önska att jag hade träffat honom i verkligheten och fick mig att inse vad det var jag saknade.
Han var inte en sån där heting som alla tjejer blir tokiga i utan en normal kille som existerar.

Så nu är ju frågan bara om drömmar kan bli verklighet eller inte, jag tvivlar men om en dröm får mig att ta andra steg borde väl det kunna ändra framtiden?
En dröm blir inte till en verklighet över en natt, men sen.. Sen när det har gått flera nätter och man vet vad man vill kanske.
Jag hoppas det!

Pusshej! :*

Kommentarer
Postat av: klara

Han finns där för dig! Våga ta andra steget, du vet inte vad du missar för än du har försökt :)

2009-07-07 @ 18:55:44
URL: http://lkara.blogg.se/
Postat av: Klara

Nej men jag menar i allmänhet! :) man måste våga ta första steget i allt! :)

2009-07-07 @ 21:38:20
URL: http://lkara.blogg.se/
Postat av: Klara

ojoj, bra jobbat! :)

2009-07-07 @ 22:18:57
URL: http://lkara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0