Anonym PR?

Man har en blogg för att kunna skriva om sig själv, det måste vara sant. Vad jag än skriver går det koppla till mig.
En annan anledning till bloggandet måste vara att man vill att folk ska läsa. Hur kul är det annars att ha en?
För att få folk att läsa så berättar man för dom som finns närmast att bloggen exsiterar och lägger ut addressen på sånna ställen så att folket som känner mig kan läsa.
Men vill man verkligen att alla omkring en ska veta allt?

Jag har kommit på mig själv med att jag har saker på hjärtat som jag vill skriva, men jag vill ju inte att nån annan ska få veta det. Problemet är att jag tror att vi människor vill blotta oss, jag vill det. Jag vill dela med mig, bara inte till dom närmaste som vet allt om mig.
   Ibland önskar jag att jag hade en anonym blogg, tänk så mycket man skulle kunna skriva då! Sånt som händer innuti en, det som faktiskt är intressant. Men hur ska man kunna få människor att läsa en anonym blogg, det går ju inte.

Därför slutar det oftast med att det som jag berättar på bloggen, precis som dom flesta andra, oftast är vanliga tråkiga vardagshändelser. Onödig fakta som folk skulle kunna klara sig utan.

På sr.se kan man spela in ett eget sommarprogram (radio), DET blev jag sugen på. Då kan man vara anonym (så länge inte nån känner igen din röst förstås, men då måste ju den personen känna dig väl). Plus att det redan är folk inne på sajten och kollar, man behöver liksom inte dra till sig läsare/lyssnare. Skulle det nu vara så att ingen lyssnar så vet ju inte jag det heller och vad man inte vet mår man absolut inte illa av.
   Tänk att jobba med det.. Borde vara kul faktiskt. Jag får ta och pröva det där med radioprat asså!

Nu ska jag sova och "ladda" inför sista dagen på jobbet, känns så otaggat som det kan bli! Men sen drar jag direkt till stan (umeå), får åka med Pontus vilket är guld värt, vet dock inte när vi tar oss iväg. Det känns jätteskönt att inte heller veta hur länge jag kommer stanna där, så ringring om ni vill hitta på nåt!

En finfin rubrik och sen så är ännu ett förbaskat långt inlägg klart, stackars dig som har pallat att läsa hela, speciellt om du har firefox!
Pusshej och godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0