Vänlighet = ta saker?

För allas skull så hoppas jag att jag hade en snefylla och minnesluckor i onsdags - Då kanske jag kastade sönder min telefon och gömde den utan att jag minns det!
Tyvärr så vet jag att det inte var så, mobiljäveln är bara borta .
Med allas skull menar jag kanske mest min egen skull, jag hatar tanken att någon i min omgivning ska ha tagit något som tillhör mig,

Det som får mig att känna mig illa till mods är att någon som jag säkert mest troligt tyckte var mycket trevlig har gjort något med den.
Kanske är det som mamma säger - "Vi från landet" tror gott om alla,

Men vafan, vilken jävel tog den? Jag är inte arg, skulle nog inte vara det på den som gjorde det heller om jag fick tillbaka mobilen, däremot skulle jag nog vara misstänksam i fortsatta sammanhang -  och det är kanske inte så konstigt.
Det är bara drygt att behöva fixa nytt kontantkort, mobil och shit! - och DYRT!

Gaah! Jag blir galen...

och joo btw, det fattades maskara och en ögonskugga också, men grejen är att jag tror jag vet vem som tog dom.

Asså det är ju bara så jävla lågt! Man försöker vara öppen och trevlig, iaf jag förväntar mig att få tillbaka med samma mynt, inte med att saker är borta.

It sucks...

Snälla, ge bara tillbaka mobilen! - och sminket tack..


Pusshej </3 ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0