Funny failed Backflips.

Jag tror att Carro och Niklas har startat nån plan (uppdrag/pakt?) som går ut på att jag ska börja shoppa! Har köpt lite kläder nu senaste dagarna - så det känns bra. Men det går nog mest ut på att tjejer "ska tycka att det är kul att gå i klädaffärer", big FAIL på mig där alltså. Olyckor är nog mer min grej isf . Haha. Men ingen kan säga emot att det är kul att se folk som gör illa sig, right? Det är roligt!


Kanske ska leta rätt på ett Youtube-klipp och lägga in! :D

Orkade inte leta så jag tog första bästa - Ni får väl leta själva för tusan! (inte bästa heller, haha)
 - Hjälp, jag är inte på skratta-humör men men, ni kanske är?
Ojsan innan klippet var inne så blev det lite fniss iaf! Antar att jag tar klippet som spräckte bubblan! :P

I helgen blir det skidskola igen, det blir nog kul! Det var det ju iaf förra helgen, vet inte om jag har skrivit så mycket om det, men det var lärorikt och roligt! :)

Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Tror det ligger i generna att tycka att det är kul. Du skulle sälkert tyckt att det var jättkul när jag ramlade på väg ner från Bräntbergsbacken igår och gled ner för halva backen på byxbaken. Det tyckte F i alla fall

2009-01-30 @ 08:03:24
URL: http://marschpannkaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0