Så är det.

Fick en kommentar från anonym om mitt inlägg 2oo8. (Klicka för att se)
Det var om svaret på en av mina frågor: Har någon i din släkt dött?, Jag hade svarat ungefär; Ingen jag stod nära.

Kommenteraren skrev sedan r.i.p Johannes.

Det som högg till i hjärtat på mig och jag tänkte, shit! Har jag glömt min älskade bror!?
Men saken är den att jag inte har glömt Johannes, jag älskar honom över allt annat!
Och jag vet att jag aldrig kommer glömma honom! Att inte glömma behöver inte för den saken betyda - Tänka på varje stund.. För det gör jag inte.

Jag har ett liv, och en av dom svåraste sakerna med livet är att gå vidare för att kunna leva det.


Frågorna handlade ju faktiskt om år 2008 och nej, ingen nära dog under det året.

Tack för alla som kommenterar! Vill gärna ha fler kommentarer! :*

Pusshej<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Beklagar förlusten av din bror.. Det är verkligen hemskt när människor lämnar livet alldeles för tidigt, oavsett det var frivilligt eller inte. Får man fråga vad som hände?



Åter igen, beklagar verkligen..

2009-01-06 @ 00:01:51
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Skriver in mitt svar här också om någon vill läsa :)



Klart man får fråga, min två år äldre bror fick reda på att han hade en hjärntumör när han var sex år, (1996) Sedan så fick han återfall och avled 2002, tolv år gammal.

Det är rätt längesen nu så om någon utomstående frågar så har jag inget problem med att svara, däremot kan det vara lite jobbigt när min lillebror som är sju år yngre en mig frågar. För jag tycker att han inte borde minnas eller veta, men så här är livet :/ tyvärr :)

2009-01-06 @ 00:18:22
URL: http://carolineresoluth.blogg.se/
Postat av: Sara

Livet är bra orättvist.. :S

2009-01-06 @ 00:24:49
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Amanda Jonört

alla gör misstag,

btw, det var jag som kommenterade.

2009-01-06 @ 00:25:26
Postat av: Frida

Nämen oj, fan vad kul att du tycker det! :)

Jag beklagar också din bror.. finns nästan bara orättvisor i denna värld..

2009-01-06 @ 01:28:38
URL: http://frridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0