Öppet och loj. Kanske?

Asså mitt huvud är fortfarande så här jobbigt tomt.. Fast egentligen inte, är det nån som fattar vad jag menar?
Jag kan komma på mig själv med att inte tänka på ett piss, - Fast.. Samtidigt så vet jag att om jag "tänker" efter, så är det så jävla mycket!

Jag tror nästan att alla andra förstår mig bättre än mig själv (gillar inte riktigt det), fast inte alla men många.
Kan ju vara bara ännu en känsla - s u c k

Nu handlar det inte längre om att bestämma sig, för även om jag gör det så går vissa saker inte att kontrollera.
Så nu handlar det om att stanna eller fortsätta framåt.
Trampa ner i sumpmarken och fastna eller vandra vidare.

Inte för att det heller på långa vägar är så enkelt, hoppas inte att dom som läser det här drar en massa enkla slutsatser nu och tror sig veta exakt vad jag känner, tycker och pratar om - För det vet ni inte.



Idag
vare iaf öppet hus på midgård :) Eller ikv men..
Det var rätt så najs fast mest drygt. Fick då ännu en flumdag med C och K, få slår dom brudarna :)

Hahaha, det går inte ens förklara -  inte lönt att berätta.
Men tänk att alla djupa jobbiga saker (ex; kärleksproblem), kan bli ett rent flumämne där man tar ut aggressioner genom att skratta.
Det är nog den närmsta beskrivningen!

Låter till och med ännu mer underbart nu när jag säger det :)
Nää Carolinte! Lyft fram det positiva! :D

Med magen full av chokladbollar ska jag nu försöka sova :)
Godnatt!

(Det blidde en glad bild faktiskt :) )

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0