Minus sjutton grader.

... Tro det eller ej, jag lyckades faktiskt gå och diska så nu är det nääästan tomt i köket :)

Fick nåt sånt här cpryck så efter skolan så bar det ner på stan och sen åt vi tacobuffe där, rätt så gott faktiskt.
Dessutom tycker jag att jag var fruktansvärt duktig som lyckades spendera lite pengar! Köpte örhängen (på presentkort iofs) och slalomsockar.

Måste passa på å nämna att det är helt sjuuuukt kallt ute! -17 grader närmare bestämt enligt termometern. Vi tog oss iaf hem på våra skramliga cyklar och nu så har man fått tillbaka värmen. Eller egentligen så var det väl inte det som var problemet utan mer smärtan! Fötter och händer var totalt döda trots fina, stora skogsvantar. Jag som klagade igår... Vad vare då? Typ minus elva grader...

I helgen (imorrn!) blire bygdsiljum för hela slanten! Ska ju vara skidskolelärare dom kommande helgerna så det är som en liten miniutbildning. Dessutom blire nog förhoppningsvis bastning och självfallet mycket slalom!
Känns faktiskt ruskigt bra att hela helgen är uppbokad.. men hoppas bara att det inte blir sååå kallt.. Enligt vädret blire väl kanske mellan minus fem och tio.. Tillräckligt varmt för överlevnad iaf, hopefully.

Aja.. Men lämna gärna en kommentar och visa era bloggar :)

Pusshej! Nu blire filmtajm! :*






 


Kommentarer
Postat av: Linn

hej :) min blogg

2009-01-15 @ 21:04:22
URL: http://linnfrom.devote.se
Postat av: AnnaKarin

Det var inte bara sjukt kallt, det var helt galet, "jag fryser så mycket så jag kan inte röra mig ur fläcken"-kallt!

2009-01-17 @ 14:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0