Hostbiologi.

Hallu, sitter på biologin och ångrar starkt att jag ens klev upp och pallrade mig till skolan idag.  Har svenskaprov senare men jag har ju som inte haft tid att plugga. Visst gjorde jag det i onsdags - men det här är inte ett prov som alla andra. Har typ bara gått igenom en bråkdel av det man ska kunna. Helt sjukt.
   Mamma går på med sitt; Gör ditt bästa!
Tyvärr känns inte idag som en sån dag när man gör sitt bästa, tex så skriver jag här istället för att göra biologifrågor. Även istället för att faktiskt gå igenom svenskan, han skriva fyra rader i blocket innan jag la ner pennan.
  Åhh! Jag blir så fruktansvärt less!

Sjuk är jag nog också, egentligen.. Men som sagt  - jag blir ju inte sjuk (?)

 - Jag hostar bara och är grinig?

Hoppas att jag får värsta feberanfallet (bara för idag) och åker hem innan svenskan. Då skulle jag bli glad.
Det är så fruktansvärt drygt å bara vara så här halvsjuk, frisk nog för att gå till skolan men inte för att faktiskt orka med den.


*räcker ut tungan*

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0