Finding Neverland.

Helt sjukt söt film! :)


Sitter hemma och hostar lite till tv:n
Imorrn blire skidskola för hela slanten! Är faktiskt mer pepp nu (fastän trött) än jag var tidigare idag/veckan, och det är ju bra!
Hoppas hoppas hoppas att jag inte ska få nån himla sjuka.. Fast, jag brukar ju ha en tendens att klara mig. Hoppas hoppas hoppas!

Satt och kollade igenom en blogg, hittade finfina länkar till "fjortisar i Skellefteå"
Jag bryr mig kanske inte så hårt egentligen, men när man ser folk som man känner på bilderna..
- Jag blir nästan besvärad, det känns helt enkelt inte schysst..

Aja, hoppas att folk fattar att det är skitsnack. - fast jag skulle lätt vilja veta om det fanns en video på mig på youtube.
Man vill ju som veta sanningen, fast å andra sidan.
Sist  jag bad om sanningen så önskade jag nästan att jag inte hade fått den. Men det gick väl över antar jag.

Ska se om jag hittar en gammal film på när jag sjunger! :P Heeelt galet!

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0