Eko. Eko. Eko. Eko. (egentligen studsar det på alla saker!)

Nu sitter jag och tänker lite som igår: "Jag borde verkligen skriva ett inlägg"
Fast grejen är att jag absolut inte har något att skriva om - så nu skriver jag ett iaf! :)

Inte för att jag vet om det var igår egentligen, det har snart gått en och en halv vecka av skolan och jag är redan dagavill.
Huvvaligen!

Idag har jag varit med Carro, vi har ju typ fyra veckor att ta ikapp! Kan ta ett tag det där, men jag lider inte!
Med Carro kan man vara flum, och jag älskar det!

Försöker febrilt komma på någon sån där liten rolig händelse som hände idag som ni andra också kunde få veta..
Såklart så är min hjärna helt tom (inte på långa vägar, men ni fattar vad jag menar) och jag har precis fått dig att läsa heela det här blogginlägget utan mening.

Jag känner mig stolt - och kanske lyckligt ovetande om ingen läser :)

Aja, way past my bedtime som vanligt, så nu ska jag väl snart göra mig i ordning..
Fast.. med tanke på att Frida duschar så kan jag inte använda toan än på ett tag = Jag kan sitta här och skriva ovärda saker en liten stund till :)

Fast.. DET NÖJET SKA NI INTE FÅ!

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0