Alltså.

Så där ja, nu har man överlevt två dagar i skolan. Det är helt sjukt att jag redan igår tänkte; Men shit! Har vi bara gått i en dag!? Allt går tillbaka i sina gamla mönster så himla snabbt....
Jag vet inte om jag är less på skolan redan, om så är fallet är det ju rent ut sagt tragiskt.. 

Men vissa i klassen har man ju såklart saknat - och då är det skönt att veta att man ses varje dag! :)
... Även om vissa tkr att man ska vara sjuk istället och andra orsakar smärta på armen, haha nää men det har varit en bra dag! :)
Ska helt seriöst gå till spegeln och leta blåmärken snart, men det är kul! Det är som hemma (a) hihi

Ikväll blire nog å se film och tyvärr - skönheten med lägenhet - måste diskberget och kläderna bort.. Vi får väl se hur det går med det där. Have faith!

Igår så hyrde jag och Carro filmer. Blev hur bra som helst! :D fast.. nu kanske vi måste ta tag i träningen på riktigt med tankte på vad vi åt.. Såg Helen's underverk och rött öga :) Dom var nog bra tror jag, men jag var inte så inne i den senare - vet att det var en blattefilm iaf (a)

Fan, nu är nerladdningen på Veronica Mars färdig,
Hade sagt till mig sj att det var diskning då.. hmf!

Men jag kanske kommer tillbaka senare!
Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0