Tretton år.

Berättade för Olov vem jag bor med och kom på att jag och Frida i princip har hängt ihop sen dagmamman. Det är ju helt sjukt! Seriöst? Dom flesta typ: Å, nu har vi hängt ihop i tre år..
   Vi träffades väl första gången för si sådär 13 ÅR sen! Haha, man tänker verkligen inte på hur snabbt tiden går..

Tretton år? Jag kan knappt förstå det själv - det var vi hos dagmamman (helt klart!) - det var vi i låg och mellan (inte 24/7 men typ utan bråk ändå) - det var vi + Elin hela högstadiet.

Tänk er tretton år, utan ett gräl som jag kommer ihåg. DET är sjukt (bra).


Jag och Carro har också kommit på - att vi kommer inte kunna bråka! Hur ska det här gå..
   Ska jag inte få vara med om ett riktigt gräl?
Jaja, jag klagar inte! ;D

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0