Flummåndag. - Not

Sitter på svenskan och tänker på allt möjligt, fast mest tänker jag nog på ingenting. Tro mig - det känns lika konstigt för mig som det låter för er..
   Jag vet inte riktigt varför heller, dagen började ju ändå ganska bra men från bra så har det bara gått utför. Gick just och hämtade ipoden, så nu har jag officielt inte tänkt arbeta mer än nödvändigt på den här lektionen. 
   Benen är iaf trötta, ögonen tunga. Mungipan är spänd och nedtyngd. Som om jag hade ett riktigt jävla problem att ta itu med. Det konstiga är att jag inte kommer på något, jag kommer inte på vad det är som tynger. Vad som gör att det känns förjävligt!
   Egentligen så vet jag nog kanske vad som startade det men det ska inte skrivas här och det är inget jag kan göra något åt heller. Acceptera.... det här är inte en sån sak heller. Det här är en sån sak som "aldrig händer en själv". Mig har det hänt en gång. Nu är det på väg att hända någon annan. Mest troligt är det det som tynger mig.

Det här får nog vara en pissdag helt enkelt.
   Ikväll ska jag springa, fy satan vad jag ska springa..

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0