En dag som alla andra?

Hej hej hallå!

Börjar tro att alla hjärtans dag är överskattat. Eller kanske tvärtom?
Jag är van att gélehjärtan delas ut, att alla kramas och kanske att man har nån go å va med. Men fan, man kan nog säga att det sket sig redan på första punkten. Fast inte riktigt! Jag tackar Henke som gav mig och Carro awesome puss- och hjärt-godis! :D - It made my day, haha.
   Man kan nog bara säga att just i nuet så är denna dag liiite för tråkig för att kallas något speciellt i kalendern, men kanske ! Dagen är ju inte slut ännu :)

Fan att jag inte tog med datorn, här kan man inte göra nånting utan att pappa gnäller om diverse virus och otäckheter som kan tränga sig på. Jag sket då i det och loggade in på apberget iaf! (Aplotten gick ändå inte att skrapa.. haha)

Men alla ska ha en görgó alla-hjärtans-dag-kväll! :D

(Carro ska få i mission att göra så jag blir rädd när jag ser på skräckfilm (A) )
Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0