Vanliga vänner, fula vänner, snälla vänner, goa vänner, omeglevänner osv.

Jag har ingen jävla aning om vad folk tycker om mig, det slår mig om och om igen. Frågan är om det är bra att jag inte vet och inte mår dåligt av det eller om jag borde veta. Jag kanske vill veta, jo jag vill nog ha en aning.

You: Hi!
Stranger: Hi!
You: Name?
Stranger: chun wu at your service!
You: alexander goldberg
Stranger: sup?
You: u kno i never forgave u koreans for attacking pearl harbor
Stranger:uhh.. im chinese. and that was japanese who attacked it.
You: yes, japanese, chinese, korean.. whats the diffrence?
Stranger:......
Stranger: Serious?
You: Yeah.
Stranger: u kno i never forgave u jews for sinking the titanic
You: that was an iceberg.
Stranger: goldberg, greenberg, iceberg, whats the diffrence?

Hehe, en kompis på apa lade in det som diarium. WTF!?

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha den var ju rolig

2009-12-17 @ 16:06:10
Postat av: AnnaKarin

Vem bryr sig va andra tycker???

2009-12-17 @ 17:09:07
Postat av: L

haha skön

2009-12-17 @ 19:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0