Tredje december.

Dagen stavades K E M I, började nämligen 25 över åtta med labb och sen bara fortsatte det hela dagen. Satt alltså i kemins värd drygt fem timmar minus en kort lunch, kul! Sedan hade vi knappt ett klassråd och chill gympa med lite fotbollsbrännbollshinderbana, betygssnack och basket. Gympan var lika rolig som alltid trots att jag har fått en ny slags hosta nu igen och jag kommer troligen sakna Björn efter jul då vi ska få en ny lärare. Lysin ->

Härligt att känna brännmärkerna svida på knäna under byxorna och kinderna hetta samtidigt som öronen fortfarande är kalla av kylan. Självklart såg jag julkalendern idag också och den blir nästan bättre och bättre, jag gillar åtminstonde täcke-i-fåtölj-myset!

Nu ska jag inte bränna fiskpinnar och sen ner på stan - mariehem.

Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0