Surkräm och union!

Jag missade julkalendern imorrse! Vaknade efter en snoozning med en känsla av att något var fel och sen slog det mig att det var tre minuter kvar på morgonens avsnitt. Istället för att förstöra det så bestämde jag mig för att se det ikväll istället och om jag skulle missa det igen så finns ju alltid svtPlay - LUCKELY! (Vilken film är det Frida - vilken film!?)

Imorrn har jag kemilabb på morgonen, kemiplugg på ett aslångt hål och ännu en kemilabb efter lunch/hålet. Om alla som tagit grissprutan idag får feber imorrn så lär vi inte bli många på skolan direkt så Jocke, se fan till att hålla dig in shape! Jag har ju åtminstonde Sanna och Andreas som inte heller tog sprutan så helt ensam kommer jag förhoppningsvis inte att bli.

Ikväll står chill, dusch och Paradise Hotel på schemat. Tror nämligen att jag är lite mer sjuk en vanligt, är hostig, snuvig och allmänt väldigt trött plus att huvet liksom är tungt. Men med tanke på att jag har köpt bananer och chips så borde det gå över snarast!

Imorrn ska jag försöka införskaffa mig ett nytt smycke till tungan så säg till om ni har nån idé eller nåt som jag absolut inte borde ha för den delen.



Sa jag förresten att jag, Frida och Filip ska bo i tärna en vecka på jullovet och få bli utbildade till skidlärare? Om inte så vet ni nu. Jag tror att det kommer bli galet kul och allmänt AWESOME!

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: elka

SV: HAHA ja! Hon äger :)

2009-12-02 @ 17:54:53
URL: http://elkaa.blogg.se/
Postat av: Frida

vad gere för film!?!?! :O ååh så störande! YEEAH! LUCKELY!

2009-12-02 @ 21:12:52
Postat av: Moi

JAG VET INTE :O sjukt störande :(

2009-12-02 @ 22:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0