Superhjältejul - 7.15

Jag hade ju bestämt mig för att se julkalendern imorrse så tertton minuter över sju ringde klockan, innan jag hann klicka på snooza så kom jag på varför den hade ringt. Med täcke och kudde kurade jag ihop mig i mysfåtöljen och slog på ettan, årets skulle faktiskt kunna bli okej. Påtal om täcken så drömde jag massa skumt ikväll igen, var ju några nätter sen sist: Jag var på olika ställen i stan, träffade väldigt olika människor och gjorde olika saker men det var som att mitt täcke eller en kudde alltid hängde med, wierd. Fast jag har börjat gilla att drömma nu, det är lite mysigt att vakna upp och tänka tillbaka på vad den handlade om, som en liten saga varje morgon.

Efter att julkalendern var slut så var det fortfarande en och en halv timme kvar innan skolstart så jag bestämde mig för att lägga mig i sängen igen. Till största del för att jag kände mig totalt utpumpad och efter att jag hade snoozat till tjugo i nio - en snoozning till och sedan tio minuter på mig att göra mig klar, så bestämde jag mig för att skippa matten. Vi kommer ändå ha typ tusen repetitionstillfällen och jag behövde sömnen, ställde klockan på tio och lade mig igen. Klockan tio gick jag upp, fixade lite mackor till i afton och gick till skolan, dock känner jag mig fortfarande sjukare än jag brukar vilket känns lite drygt.

Tills nu har jag alltså hunnit med julkalendern, en nästan okej lunch på Vildmannen och en halv engelskalektion.

Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: Annika

Njaa, har väl 10-15 om jag länkar på apan men ingen kommenterar :P Känns lagomt värt :/

2009-12-01 @ 13:01:37
URL: http://malusdomestica.blogg.se/
Postat av: Annika

Njaa, har väl 10-15 om jag länkar på apan men ingen kommenterar :P Känns lagomt värt :/

2009-12-01 @ 13:02:58
URL: http://malusdomestica.blogg.se/
Postat av: Sara Eriksson

Åh ja kalendern är ruskigt mysig iår!

Jag och mina yngre syskon ska nu gå upp varje morgon och äta vår frukost framför den, det är underbart!

2009-12-01 @ 21:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0