Samson went back to bed.

Här sitter man och har precis skrivit färdigt en labbrapport. Fastän hela sinnet skriker NEJ så klickar man upp nästa i tron om att en hel/halv rapport är kvar. Fast besluten om att ta en paus och inte skriva så upptäcker man att det bara är två rubriker kvar på den, inte alls de fyrtioelva som man trodde!

   --> Kan ni förstå lyckan jag kände i det ögonblicket?

Nu har jag dessutom fått i mig lite mat men jag har nån rejäl förkylning på g. Känner mig egentligen inte mer förkyld än vanligt men hela kroppen är liksom seg och det rinner konstant. Hosta, snor osv visst fine, men när man börjar känna av på kroppen, typ att ögonen flyger lite varstans, det är då det börjar bli jobbigt.

Ikväll ska jag bara vara hemma och vila, det kommer bli underbart!
(med 99,8% säkerhet kommer jag inte skriva klart den sista labbrapporten till imorrn, ja det är sista dagen)

Ja just ja, fick en flaska glögg av en av klassens mentorer idag (vår kemilärare) VÄRT JA. Haha.

Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0