Puff the magic dragon.

Efter det förra inlägget så borstade jag tänderna, tog på mig mjukbyxor och gjorde mig liksom redo för sängen. Men de två donnorna Sandra o Elin och Jocke var inte alls lika pepp på den idén. Det hela slutade med att vi där vid klockan tre eller nåt vandrade iväg till Mariedal. De tog kanske en halvtimma att gå dit och sen var vi där till efter fem så klockan var över sex innan vi tog oss isäng. Helt galet men en bra avslutning på en bra kväll.

Den här dagen ska till största del spenderas i sängen, inte för att jag är bakis utan för att jag vill. Har sett idolreprisen och nu börjar robinson. Sorry alla men jag måste liksom se programmet, känner ju en snubbe som är med ffs!

P.S alla låtar går koppla till draken

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0