Matte C sätter sina spår.

Såg julkalendern på andra sändningen kvart i sju ikväll och den har faktiskt potensial att bli helt okej. Den är fortfarande konstig, skruvad och inte normal som typ Sunes Jul eller Lassemaja men troligtvis bättre än förra årets.

Jag går fortfarande på samma plan att julkalendern ska bli min räddning upp ur snooza-träsket så wish me luck!

Dessutom har jag och Frida en film på vift, dom säger typ; "yeah LUCKILY!" i den men vi kommer inte på namnet, sjukt, galet störande kan jag lova.

Ska försöka få en tidig kväll ikväll, förövrigt stämde planen i förra inlägget väldigt bra. Var nog längesen jag hade en sån här soft kväll och det var wonderful. Så wonderful att man skulle kunna hoppas på en terasspunkt mot jul (min terasspunkt ska till skillnad från sannas gå till derivatan noll och sedan fortsätta uppåt) så på julafton kommer maxpunkten i mysfaktor. Looking forward to it!

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha alltså terasspunkte, don't we just lööve 'em?

2009-12-02 @ 22:46:59
Postat av: elinn

sv:

oja:O

men det är vell snö i klanken:)?

2009-12-03 @ 11:57:44
URL: http://amandaelinvanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0