Ligger och myser i sängen.

(Bara för att jag gillar min pyjamas)

I måndags så kunde jag knappt fatta att tiden gick så sakta, det var liksom måndag huuur länge som helst! Sen igår så konstaterade jag att tisdagen bara försvann och nu är det helt plötsligt torsdag. Förstår ni att det är tredje advent på söndag? Det är ju helt galet.

Idag börjar jag tio i tolv för jag ska samtala med hon Karolina som har suttit med på i princip alla kemilektioner den här terminen (nästan). Jag tycker fortfarande att det känns lite läskigt, hon har suttit tyst längst bak i klassrummet och bara studerat oss i 2,5 månader. Vi känner ju som inte henne men hon vet vem vi är utan och innan. Det känns rätt läskigt.

Efter lite kemi, ett klassråd och idrott så funderar jag på om jag ska dra ner på stan och införskaffa en BH eller om jag ska gå hem. Jag och Sandra ska nämligen shoppa party-outfits på fredag (imorrn tydligen?!) men då har vi inte så lång tid. Planerna för helgen ser riktigt ljusa ut och jag hoppas att allt blir bra. Tagga.

Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: Annika

Du, jag kommer imorrn.

2009-12-10 @ 16:09:43
URL: http://malusdomestica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0