Jul, jul strålande jul.

Alla snackar jul - jul, jul, jul och egentligen kanske jag inte borde vara förvånad, det är ju trots allt den första december idag och till och med lite frost på marken. Jag har inte rört en julsak sen jag plockade bort förra årets (kanske i maj?), jag orkade liksom inte när jag inte är i mitt rum på veckorna och nu när det ska fram igen så blir det samma sak. Var inte hemma i helgen till första advent så då kom det inte fram något och här i stan har jag inget att ställa fram. Får fixa lite julkänsla innan jag blir galen på alla andra som faktiskt är ganska normala känner jag.

Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: elinn:)

ofta du inte har någon snö i umeå:(?

2009-12-02 @ 13:53:28
URL: http://amandaelinvanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0