Jag kan inte sova.

Idag när jag kom hem så loggade jag in på msn. Klockan var väl kring åtta-nio och x antal skrev till mig. Av dessa ville cirkus 76% något som hade med skolan att göra. Här försöker man rymma och inte bry sig om allt som tornar upp sig men hur lätt är det?

Jag säger inte att ni inte ska fråga för om sanningen ska fram så är detta min räddning. När inte jag klarar att plugga blir jag liksom tvingad till det på ett shysst sätt. Det är alltid roligare att räkna en uppgift eller svara på en fråga åt någon annan än att göra det själv.

Men som sagt, jävligt svårt att gömma sig.

Imorrn är det konsert och jag känner mig inte alls taggad. Blev lite anti om jag ska vara ärlig efter att ha blivit tilldelad ännu en låt utan förfrågan. Problemet är inte att jag inte kan tänka mig att sjunga utan att jag inte fick frågan. Jag gillar inte när folk tar saker för givet, inte när det handlar om mig. Där har ni en av mina svaga punkter om ni nån gång skulle behöva en sån.

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0