I need a wonderwall.

Jag som alltid har tyckt att vi har haft så himla lite läxor, nu kommer det in my face!

- Psykologiprov (imorgon onsdag)
- Muntlig labbrapport
- Labbrapprt B
- Labbrapport C (alla till början av nästa vecka)
- Matte C nationella - kursprov
     + Dubbelt sång-rep på tisdag (vecka 51)
     + Genrep och konsert på onsdag (vecka 51)

YEY, jippe halleluja moment alltså!
Jag är trött, måste göra nåt roligt imorgon. För er som inte vet så blir jag alltid helt anti när jag har mycket skola på gång. Dagen före ett prov klarar jag knappt av att sitta hemma. Ikväll ska jag lösa det med att ta hit Andreas, han hade också lite läxor så förhoppningsvis blir det något gjort.

Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: S

HAR DU TYCKT ATT VI HAFT SÅ HIMLA LITE LÄXOR C?!?!??!?!?! VAAAAAAAA :(/((((((((( INTE JAG



obs att jag gjorde en gossipgirl: S och rätt häftigt... eheeee

2009-12-08 @ 19:51:42
Postat av: s

obs att jag gjorde en gossipgirl: S och C!!!! rätt häftigt... eheeee*

2009-12-08 @ 19:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0