Helt plötsligt var det bara där.

Hejsan, jag har ju inte varit så bra på bloggandet i julhelgen och jag känner mig faktiskt fortfarande inte speciellt peppad. Men nu är jag bara så upp i varv så jag måste få skriva av mig någonstans. På våran gård har det nämligen inatt snöat ungefär en halvmeter, alltså över mina knän. Eftersom det redan innan fanns ganska mycket snö så kanske ni kan räkna ut att det är över en meter nu - underbart. Det roliga är att snön är så fruktansvärt lätt, jag var tvungen att ta på mig powerstövlarna och provspringa. Man skulle utan problem kunna spela typ fotboll trots att det är hur mycket som helst.

Utläggning om min jul kommer senare med bilder, ljudklipp, ja hela köret (förhoppningsvis).
Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Dock kunde man inte köra bil igenom det, varit strandad i Skellefteå hela dan. Dom som försökte undkomma snön genom att köra rakt genom rondellen misslyckades även dom, hehe. Men fint är det! Åka madrass imorgon?

2009-12-27 @ 22:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0