God jul.



Tänkte dela med mig av en liten julhemlis så här när det kryper mot jul. Hemma hos oss har det dom senaste åren varit jag och min pappa som sprungit ut på granjakt, alltid sista dagen före jul. Ofta precis så att man hinner innan mörkret och tillräckligt sent för att mamma ska tycka att vi borde byta dag. Nu till hemlisen, det är svårt att hitta en gran som ser ut som man tänkt sig, men allt går lösa. En ful näsa hit och för feta lår dit. Inte ens granen ska behöva lida längre. Vi brukar nämligen (läs pappa) fixa med lite kirurgi ute i verkstaden. Som pappa sa idag: "Den fulaste granen jag någonsin huggit blev nog den snyggaste". Det var en riktig makeover för några år sedan men nu verkar vi helt enkelt inte kunna låta bli att borra ett litet hål och sticka in en kvist. Den blir helt enkelt lite vackrare och det med små medel. Det äger.

Pusshej :*

Kommentarer
Postat av: annsi

SÅ BRUKAR VI OCKSÅ GÖRA!!! HAHAHAH!!!!

2009-12-23 @ 17:22:54
URL: http://annasarapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0