Fjärde december.

Min kropp verkar göra så gott den kan för att slakta mina lungor och det värsta är att den lyckas. Har käkat no-hosta-no-more-piller inatt och imorrse för att kunna få en blund så för tillfället är det ganska okej. Men när pillren slutar verka då jävlar bryter helvetet lös. Jag önskar typ seriöst att jag kunde få svinis eller nåt, ligga praktiskt taget död i en vecka och bli frisk sen. Det tär att bara vara förkyld när man är det every single day. Längtar faktiskt efter en galet lugn helg (jag kommer försöka se till att den blir lugn) i skogen. Ska kanske försöka få igång lite julstämning, baka lussebullar, bygga pepparkakshus med Oskar, vem vet. Det kommer nog bli bra och är troligtvis framförallt behövligt.

Nu ska jag ligga i sängen en stund till och sedan gå till skolan vid halv ett, sweet. Såg julkalendern imorrse med bara för att jag har bestämt mig för att göra det men jag minns inte så jättemycket, var inte i jättevaket tillstånd. Efter det lade jag mig i sängen, pillrade piller och sov tills för en stund sen. Dock var det inte så lätt att somna som det skulle kunna verka. Vi får se hur det går under dagen, jag har inte torrhosta så egentligen ska man inte käka hostmedicin då. Watch out.

Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0