Det är snö hemma <3



Äntligen hemma, har hunnit få i mig lite mat, hjälpt Oskar med att tanka över låtar till någon slags "mediaspelare" och sett lite julkalender. Förut har jag sagt att den verkar bli rätt bra men jag vet inte om jag måste ändra mig. Superhjältarna i en superhjältejul är ju så korkade! Vem vet inte vad ett husdjur är? Den är lite smårolig och sådär men när dom som ska rädda julen bara är helt dumma i huvet, då blir jag lite orolig.

Hade tänkt köpa en film (flickan som lekte med elden) till pappa eftersom han blev eld och lågor efter att ha sett den första för några helger sen. Eftersom jag gissade att han skulle lyckas få tag på den här filmen själv nu när den finns på dvd så väntade jag dock med köpet. Sa det till mamma och hon tyckte att det nog skulle gå bra att hålla honom borta från filmen men jag tvivlade. Hade förstått att om jag skulle köpa den kunde jag inte göra det förrän i precis sista minuten.

Idag var pappa på ica och i kassen hittade mamma - Flickan som lekte med elden.
Tack och lov för att jag känner min pappa rätt väl säger jag bara, nu taggar jag att få se den i helgen och jag tror att det kommer bli av.


Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: Caroline

jag vill också ha snö!

2009-12-06 @ 01:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0