Det är sånna här söndagar som jag älskar mest.

Varför känns det som att alla i min klass förutom jag har pluggat idag?
Matte hit kemi dit. Jag har inte gjort ett piss, eller inte något som har med dom två ämnerna att göra i alla fall.

På riktigt så är jag grymt imponerad av dom som orkar hålla på
Förstår inte hur ni bär er åt.
Det är söndag, man behöver söndagar, jag behöver söndagar.

Dagens råd: Chilla lite mer, det löser sig!

(det där lade jag in mest för att övertala mig själv - men det är säkert så, jag hoppas att det är så)

Dagens bild: Bjussar på en bild från igår och tro mig när jag säger att det finns fler. Ni som inte verkligen vet exakt vad som händer på bilderna behöver inte dömma så mycket kanske. Bilder är till för att misstolkas!



Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0