Big eyes och drogade ögon. På jakt efter draken?

Om jag hade en bra söndag igår så hade jag en bra måndag idag. Efter skolan hade jag en Fridzor väntandes vid dörren och har hunnit med både det ena och det andra. Har skrivit bland annat lagat gomat och skrivit en halv labbrapport. Vilken betyder att jag bara har två halva kvar, jag vet liksom vad jag ska skriva så nu gäller det bara att göra det. Men jag har räknat ut att om jag skriver lite varje kväll så ska det vara lugnt. Detta kanske dock spricker med tanke på att jag har rep imorrn och konsert på onsdag MEN ÄNDÅ.

Vi har också hunnit ha besök av en Andreas, gått till affären för att köpa glass och sett Se upp för dårarna. Det var mys och jag hade nästan glömt den filmen, illa illa.

Dagens länk: Sara E i min klass lussade på tv4 i fredags och här finner ni en inspelning på detta.
Dagens bild: Jag hade ett x antal bilder på dessa två donnor i min kamera så det skulle kunna vara lite skyll er själv över denna bild. Men det är bara om ni hade något att skämmas över vilket ni såklart inte har, åtminstonde jag älskar allt med den här bilden.



Pusshej :*


Kommentarer
Postat av: Lana

Fagrare pinglor får man leta efter! :)

2009-12-15 @ 20:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0