Bara för att jag inte orkar.

1. är du kär? Tror inte det
2. har du snusat? Ja
3. har du fimpat en cigg på nån annan? Nej

4. har du legat i sängen brevid en kille? Japp
5. har du blivit dumpad? Typ inte
6. har du blivit slagen allvarligt? Fick blåmärke?
7. tar du droger?  Nä tyvärr

8. är du singel? Ja

9. har du pussat en tjej? Tänk för det har ja
10. hatar du någon? Inte at the moment
11. älskar du någon? Det gör man väl alltid
12. har några av dina vänner svikit dig?  Nja, inte så att jag har lidit av det en längre tid

13. har du djur? En dreglande katt och en spagettikatt

14. har du legat brevid en tjej i sängen? GÖR DET NU :O
15. hatar du dig själv?  Tror det
16. gillar du orange? Jaaaaa
17. har du haft/har oskyddat sex? Nej

18. har du nån sjukdom? Nope
19. har du skämt ut dej för den du gillar? Jadå

20. har du en gris? Nja
21. har du en plattång? Nepp, eller jo förresten en gammal
22. har du en bror? Japp
23. har du sjukt bra humor? Haha, onej
24. är du brunett? Nåt sånt
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? NEJ
26. tycker du om hästar? Jag tycker inte illa om dom
27. har du en hund? Nepp
28. har du skilda föräldrar? Inte det
29. har du gått på simskola? Ja
30. har du sagt bög till en kille? Jag vet inte

31. har du sagt fitta till en tjej? Nä tror inte det

32. har du fuskat? Lite kanske… hihi
33. har du en teve på ditt rum? Ja men typ
34. har du lunar? Ja, vet dock inte vad jag heter
35  har du msn? Ofc
36. har du en syster? Inte en biologisk

37. har du bruna ögon? Halva
38. gillar du att fota? Ja det är kul
39. har du sett dig själv brinna? Nä
40. hjälper du dina vänner? Om dom ber om det
41. gillar du tacos? Aaa
42. tycker du att du är söt? Jag var söt en gång för längesen
43. har du dansat? Knappt

44. har du spelat fotboll? Ja, har nog inte slutat heller
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? Nja

46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? Jag klarar mig utan det

47. har du ätit sniglar? Jag har ätit ål
48. äger du en locktång? Bara en såndär krusgrej
49. gillar du att tugga tuggummi? Ibland

50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? Ja

51. gillar du kläder? Dom jag använder, troligtvis

52. hatar du falska vänner? Förhoppningsvis vet jag inte om att dom är falska och då hatar jag dom inte
53. gillar du räkna matte? Typ ja, även om jag skäms för det

54. älskar du någon nu? Inte på det sättet
55. Har du gråtit inför en vän? Mest troligt
56. kan du sjunga? Hoppas det
57. Har du sett nån dö? Inte bokstavligt talat
58. säger du vad du vill? Om det behövs
59. Är du lång? Lagom
60. vad är ditt hela namn? Ida Caroline Resoluth
62. är du kåtare än 1.60? Våt och kåt (vilken film?)

63. älskar du sommaren? När den kommer ja
64. älskar du vintern? Ja, jag taggar nu

65. har du mer än 6 par skor? Ja, men inte finskor direkt
66. brukar du sjunga när du är i duschen? När jag är hemmahemma
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? Ja, allt för att överleva last man standing

68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? Jag har två som jag använder, men ja

69. gillar du att städa? Eh NJA

70. gillar du att sova länge? Gillar att sova men inte att ligga och nästan sova
71. har du vart med om en olycka? Ja?

72. är du förvirrad? Från förra frågan kanske
73. har du mer än 6 par byxor? Japp
74. har du förlorat en vän? Njä
75. gillar du att shoppa? Det är inte min favvosyssla direkt, men ibland får man ryck

76. har du varit i paris? Nä

77. gillar du ormar? Dom kan va söta

78. klarar du dej själv? Uppenbarligen
79. har du lagat mat? Every day, nästan

80. är du klantig? Ibland

81. har du foppatoffler? Ett par fejk från Tai, fick dom
82. har du mer än 20 låtar på din data? Ojah

83. sminkar du dej innan skolan? Maskara
84. har du träffat en kändis? Ja det har jag nog

85. har du mer än 7 par nagellack? Inte fungerande tror jag
86. har du busringt? Probably
87. har du skällt på din bror? Haha jaa
88. har du en vän som skiter i dig? Vet inte om det är så mycket till vän i så fall

89. har du velat göra saker men vågar inte? Alltid

90. sover du med nått gosedjur? Nej, men har en geting över huvet ibland

91. har du åkt nånstans utan att du får? Ja fast det var typ längesen
92. vill du bara bort ibland? Självklart

93. har du tältat? Typ varje sommar
94. har du bränt dig? Ja
95. har du lekt med levande ljus? Ja
96. har du lekt anden i glaset? Ja, och det var läskigare än jag hade trott. Elin O ska tydligen få IG i matte C

97. skäms du ibland? Inte så ofta som man skulle kunna tro

98. gillar du hip hop/rap musik? Om man är in the mood

99. är du blyg? I vissa sammanhang, eller nja inte blyg kanske

100. har du varit ärlig på alla frågor? Ja

 

Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0