Allt klär en skönhet.

Tidig sänggång ikväll har jag bestämt. Har nämligen sett ett mönster när jag behöver ta hosta-no-more-piller och när jag inte behöver dom. Verkar som att man helt enkelt kan sova över hostan, så länge jag somnar i tid.

Imorgon är det suit-up-day på skolan men 1. så har jag inte nåt att suita up i och 2. så orkar jag inte riktigt engagera mig. Tänkte dock ta mig i kragen och både duscha innan skolan och skippa mjukisbyxorna. Det borde väl räcka gott och väl, tycker ni inte?

Godnatt och pusshej :*

Kommentarer
Postat av: elka

ÅÅÅHH Jag älskar ditt resonemang med duscha och mjukisbyxor :) Fast det mysigaste skulle vara:

1) En lång natts sömn

2) En varm dusch på morgon (Jag kan inte vakna utan att duscha)

3) Mjukisbyxor

4) Glögg och laxpaj till frukost

2009-12-09 @ 19:50:19
URL: http://elkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0