Jag har återfått hedern - Den vita rumpan.

Äntligen kommer sommaren! Underbart härliga dagar idag och igår, mindre positivt att mina glasögon är borta dock.. menmen.
Nolia imorrn, (idag enligt klockan) någon som har nån idé på vad man ska se? :)
Kan skryta med att jag har varit på nolia än gång i mitt liv. Åtminstonde vad jag minns och den gången var i piteå, så då kan ni ju lista ut hur många gånger jag har varit på nolia i ume..

Skulle egentligen bara säga att jag lever, dessutom har jag fått tag i ett riktigt musikarkiv hos dom holländska grannarna. Ska dit snart och fylla datorn och ipoden! :) Dom har verkligen hur många skivor som helst, så det ska bli kul.

Härligt med grillning i trehörningen också ! hoppas att vädret håller i sig så vi får en trevlig kväll på tisdag, annars kanske vi får göra det på lördag?

Vi ses när vi ses, eller inte alls.
Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0