Haha, det är inte så illa som det låter.

Hejsan hoppsan, nu har skolan börjat igen... Jag är inte överpepp om vi säger så. Trodde faktiskt att det skulle kännas bättre än det gjorde, käära Vildmannen.. HMF!
Vi spelade iallafall fosball! (har ingen aning om hur det stavas men alla på midgård vet vad jag menar) jag blev besviken på min insats - var ju bra före sommaren! Men det gick bra ändå, haha efter två matcher vare bra igen (A)
Det som är positivt nu är väl att jag har ett boende fem min från skolan, helt ok! Så ni får gärna komma och hälsa på, jag tror att det kan bli lite tomt nu när jag är själv.. :/
Kom inte nu därimot, för nu är jag hemma. Match imorrn, fast det är med damerna och man är "kallad". Sist var jag en icke avbytande avbytare och det var tråkigt på träningen igår, så jag har väl inte allt för mycket förhoppningar.. Det blir väl kul att se på dom andra kanske?

Nu ska jag tjocka mig med gottigotti, får se om jag hittar nåt värt att tjocka mig till.
Ja just ja, samling till matchen kvart över nio imorrnbitti - jippie!

pusshej leverpastej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0