Where did all the happy people go.

"Det är bara du som vet din sorg"

Åh! Så himla klockren mening, den beskriver allting även om man inte kan bortse från vissa saker. Tack tack tack tack tack, jag älskar den. Den får mig konstigt nog att hoppas för det är just en sådan mening som visar att min avsaknad av tårar i kyrkan INTE har något med min sorg att göra.
   Efter att jag hade stoppat rosen under kistan så sa jag ungefär: Farmor du vet att jag redan har sagt hejdå. För så var det verkligen, det var en insident som hände sista gången jag såg henne. Om man vill göra en lång historia kort så kan vi säga att från att knappt ha vetat vem jag är och inte sagt mer än nåt krystande på hela dagen så pratade hon. Min farmor pratade för att hon tyckte det var kul att se mig, det var mitt avsked! Det är det jag kommer minnas och för mig betyder det så många hundra gånger mer än självaste begravningen!

Men nu känner jag inte för att skriva nåt sånt här litet deppinlägg - jag måste ju nämna att jag har träffat Alex nu! The one and only, famous Alex i egen hög person, jag förstår verkligen att Carro älskar honom. Verkligen en helt grym kille, jag hoppas att vi ses igen (såklart vi gör). Det har varit en bra dag, en bra "helg" eller jaa - torsdag och fredag alltså.

Men nu ska jag se på CSI eller nåt, av nån anledning så orkar jag inte gå isäng fast jag ska upp imorrn och hem klockan elva, måste säga att jag just nu har blandade känslor om det men.. haha Carro har ju ändå inte tid med mig så! ;P Nu mår jag hunger-illa fast att äta hjälper inte ett piss.. så jag vet inte vad jag ska göra. Hoppas att jag somnar med kläderna på utan att jag märker det.

Ha en glad påsk allihopa! Glömde ju förresten att berätta om mitt och Carros påskande!! Men jag har inga bilder här så ni får kolla på bilddagboken istället.

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0