Where the streets have no name.

Lovar du att vara ärlig? Haha, jaa så gott jag kan.

Du heter: Ida Caroline
Smeknamn: Asså även om jag inte har skaffat det själv så måste jag kanske säga KuligaJag men gamla Carro finns också kvar ibland. Jag tror att folk inte bryr sig om att ge "oss" (jag och Carro) smeknamn när vi är där för antingen lyssnar ingen - eller båda. Men bakom ryggen är det absolut KuligaJag.

Låt som när du är ledsen sörjer till? Hm, jag tror kanske att den låten finns.. Men jag kommer inte på nåt bra nu. Antingen nåt deppigt, lugnt eller nåt destruktivt. haha

Vad får du oftast komplimanger för? Sångrösten

Vad säger du för att imponera på någon? Jag brukar inte försöka impa på nån.. Men kanske att jag försöker verka cool och lägga in nåt smart i dennes ämne - vilket oftast misslyckas och resulterar i något roligt på min bekostnad kanske.
Hur imponerar man på dig? Man är sig själv och som sig själv är man snäll och ger många små vinkar om att jag är välkommen. Har träffat många sånna sista halvåret!

Brukar du skratta för dig själv? Hm, jaa om det är nåt roligt så gör jag ju det.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Satan så drygt, då måste jag ju hämta telefonen. Wait. "Hahaha:)jag får väl göra det. han hälsade tillbaka. :D"

Äger du några converse: Nej, och tanken har typ aldrig slagit mig att jag borde heller. Skumt.

Sprit, cider, vin eller öl: Beror på syftet.. hehe (A) Men cider är godast så vi väljer det! 
Brukar du bli för full:
Nä, men det har hänt såklart.'

Nästa mål i ditt liv: Bli kär och överleva gymnasiet atm.

Hur svarar du i mobilen: Hallå?

Brukar du komma i tid: Det beror på vad som räknas med att vara i tid... Man kan väl säga att jag är i sista sekund men oftast ändå acceptabelt i tid kanske hehe.

När mår du bra: När jag inte mår dåligt. Alltid när jag är Caroline i alla fall! :D (har upptäckt att jag svarar på vissa frågor som att det är vi, det får mig att må bra)

När blev du fotad senast: Igår, kan lägga upp bilden sen men en ledtråd är att jag hade läppstift på kinderna och svarta fräknar + en hilka på huvudet.

Hur känner du dig nu: Trött och hm, hur säger man om man har en känsla av ovärdhet? Dessutom känner jag mig lite skabb. YES all great feelings!

Vanligaste färg på dina kläder: Jag vet inte, skulle kunna vara grönt - eller blått? Nää, jag har ingen aning! Men det är nog faktiskt inte svart.

Vad saknar du: Haha tänkte skriva staden, kom därifrån i morrse! Men jag saknar nog sommaren. Fast jag vill inte ha sommaren 08 utan en helt ny med alla nya människor!

Hade du en bra kväll igår: Jaa det var trevligt! Men det var ganska lamt.

Favoritdryck på morgonen: Mjölk, mjölk, mjölk, mjölk, mjöööööööölk. Eller juice..

Rakar du benen: På sommaren jaa, men jag är inte så brydd och har bara fjun so..

När brukar du oftast gå och lägga dig: Jag tror att det kan vara lämpligt att säga elva :)

Är du blyg? Ja, jag pratar mycket men nog fan är jag blyg. Så DU! Gör mig en tjänst och ta första steget - då är det lugnt sen.

Sysslar du med någon idrott: Fotboll, men just nu är laget så himla tråkigt så jag tränar nästan aldrig med dom - kedjereaktion kanske.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nä, men nog kan man bli kär och jaa - om båda blir kära då kanske det blir så. Om nån tar steget. Haha blev svaret på frågan Ja nu?

Har du spytt offentligt: Ja, både i yngre och ädre dar. Eller förresten? Vad är offentligt? Kanske inte - men bland folk.

Vad längtar du till? Har inte den frågan varit? Nähe men jag svarade på den förra om sommaren som om det var den frågan. Jag längtar efter att uppnå mina mål och få det jag saknar.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag, åtminstonde hos några! Och alla mina vänner är bra vänner, alla vänner är bra vänner. 

Vad använder du för shampoo?
Jag vet inte vad det heter nu, nån rosa flaska. Eller Sunsilk - oftast.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag ringer inte till nån om jag är arg eller ledsen.

Gillar du golf: Bara när man spelar nintendo 64

Vilken tid gick du upp idag: Kvart/tjugo över tio ungefär - tror jag.

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja, eller åtminstonde den jag brukar sova i.

Har du strumpor på dig nu: Jajjamensan, och det står Love Me på dom.

Vad ska du göra ikväll: Måla ägg och äta gott I guess, kanske spela spel.

Är det okej att gråta : Det är oftast okej, men jag är rätt dålig på det.

Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0