Tror du på Gud?

Det här skulle vara nåt slags pinsamhetstest, har inte läst frågorna än men om det blir ALLT FÖR pinsamt så kanske jag raderar den frågan :] hehe. Nää men nu är det bara att börja, hittade det hos nån helt random men frågorna brukar ju vara typ samma på alla test så.

Hahaha läste första frågorna och bestämde mig för att skita i det! xD En av frågorna var tex: Är du ett sexmonster?
   Vem det än är som läser den här bloggen så är jag säker på att ni har bättre saker för er än att läsa mina senaste sms, antalet string i min byrålåda och hur många kk:s jag har haft! Haha, jag bespar er på den informationen. Vill ni veta kan ni ju alltid fråga!


Det är nog första gången jag har backat från ett sånt test så rejält, förresten gillar jag inte ens testen. Vissa har gett mig oanade konsekvenser och pinsamma situationer. Jag ska nog börja skita i hela testgrejjen tror jag! (räkna hur många dagar jag kommer hålla mig..) 

Ha en toppenkväll!

Pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0