Personlighetsdeformens.

Vissa är alltså bara helt mental utan att de kan göra något åt det. Självklart tänker jag på en viss person, men den personen skulle aldrig läsa bloggen så det finns inte direkt någon anledning för er att ta åt er. Jag kan säga att hon jobbar på skolan, japp - you heard me.

Ikväll är en sån kväll när jag egentligen borde göra saker, typ fysik.. eller matte.. eller engelska, väldigt helst engelska.. eller biologi.. kanske till och med svenska!? Jag känner mig så jävla dålig att jag inte kan ta tag i nåt och göra det. Snart sitter jag ju i samma båt igen! Har precis med nöd och näppe kommit iland med den sista. Man får inte slappa efter nu, det är ju nu som det gäller, det är nu snart vi får betygen. Även om man inte skulle vilja det så går det inte förneka att det är prestationen som räknas.

Åh, jag vill inte gå i skolan! Jag vill kunna saker och jag vill absolut ha alla kompisar, klasskompisar och "skolkompisar", men jag pallar inte mig själv. Och svaret är nej, jag kan inte gå och hämta en bok nu - jag kan inte!
Det konstiga är att jag inte sitter och deppar över det heller även om det nu när jag kollar tillbaka självklart låter så, haha. Vad konstigt att jag bryr mig så himla lite egentligen..

Aja, jag är nog ganska lik den lilla kvinna som jag syftade på högst upp, dubbelmoral.. Dubbla budskap - That's me!

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0