Måndag 27/4 en bussresa kostar nu mera 11 kronor.

Idag när jag och Carro steg av bussen på hållplatsen Regementet så tittade jag på henne och sa; "det här är den första dagen efter helgen". Med ett tveksamt, jaa tittade hon konstigt på mig.. Vi skrattade lite grann och jag sa exakt samma sak igen. "Idag är det måndag, idag är det första dagen efter helgen". Precis så känns det, som att det har varit en asbra riktig helg - som en helg ska vara, kanske så bra att även måndagen kan bli helt okej! Jag känner mig pigg och på bra humör. Det är måndag, dessutom så går vi bara tre dagar i veckan och sen är det helg igen. Då måste man ju klara av att gå i skolan tre ynka dar för att sen få uppleva dagarna före måndan!

För dagarna före måndagen är ju trots allt väldigt mycket bättre än dagarna efter helgen :)
Jag längtar till på onsdag, och valborg :)

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0