Man har kul på partyn!

"För jag vill ju va som du, gå som du, Duu"
Åh, det är så himla skönt att vi förstår varandra så fruktansvärt bra, tänk vad stor skillnad i livet den lilla saken ödet kan ha. Jag tror på ödet, och jag tycker om det.

Idag måste vi (jag, Carro och Tomas) ha spenderat minst en timme på musikanten, det var så himla skönt! Vi bara flöt iväg till något fantastiskt land långt långt borta. Ett land där allt som sägs är lite dimmigt och där man egentligen inte behöver lyssna. Men vi lyssnade också - Tomas du är så jävla bra! Asså seriöst, ditt pianospel bara förtrollade oss. I alla fall jag behövde det verkligen, typ värsta avslappningen efter en jobbig dag.. Underbart var vad det var :)
   Jag tror jag måste be han att komma och spela i min sängkammare varje kväll, underbart är ordet.

I måndags kände jag något läskigt obehag även kallat lugnet före stormen. Nu tror jag att förvindarna har anlänt och jag kan bara tänka mig hur det kommer kännas nästa vecka.. Jag vill ha lov igen, inte massa prov, INTE nationella imorgon! Men man kan inte bara "vara sjuk" heller, då kanske man inte får göra det sen. Suck, men i och för sig.. Om vi kör en sån här pianorunda ibland - då kommer det nog att gå bra!

Life is a party and I am not fucking invited - then invite yourself !

Pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0