"Jag kom precis på varför det heter Rebubbled".

Jag diggar att vi sitter på biologin och ser filmerna "det var en gång", likamed tecknade filmer om hur varelserna på jorden blev till och vilken ordning dom kom typ. Behöver jag ens nämna att örorna är igenpluggade med Fall Out Boy och att jag och Carro kör Rebubbled på hög nivå! Vi är mycket seriösa vill jag lova, precis som alla andra i klassen. Tycker nästan synd om den sate som glömde datorn idag.. Fast å andra sidan så vet jag ju inte hur bra filmen är, jag kanske rentav missar något! Jag menar - Andreas verkar ju rätt intresserad!

Nu är Carro BACK!

Nu jävlar

Kommentarer
Postat av: SUNNYBUNNY

Jag diggar att jag först försökte koncentrera mig men efter ca 5 minuter gav jag efter för min personlighet och lustar och kröp på golvet under bänkarna istället.

2009-04-09 @ 23:29:49
URL: http://sunnyforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0