True love.

Okej, jag är varken en bibelläsare eller ett stort fan av gud. Men när jag läser Saras verser, tänker på mina vänner, mig själv och Johannes så finns där en stor trygghet. Ingen kan neka att det står mycket klokt i bibeln, och tack vare Sara så kan jag hitta de verser som jag faktiskt tycker är sanna och kloka. Dom som jag vill berätta vidare.

Job 11:13 - 11:18
"Men om du tar ditt förnuft till fånga och lyfter dina händer i bön till honom,
om du lägger bort allt som är syndigt och inte låter någon ondska bo hos dig,
då kan du fläckfri, med högburet huvud, stå stark och utan fruktan.

Du kan glömma ditt lidande, minnas det som bortrunnet vatten.
Din tillvaro blir ljus som den klaraste dag, själva mörkret blir till morgon.
Du kan vara full av tillförsikt och hopp, du är beskyddad och kan sova tryggt."



Jag älskar dig min bror men än har jag inte hittat en text som är värd dig! <3 R.I.P din dag imorgon :)
Pusshej<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0