. . . ?

Asså jag är så jävla förvirrad att jag inte ens själv vet vad det är.
FANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFAN

Är i ett sånt stadium att det där med att skjuta sig faktiskt lät som en sjuukt bra ide! ändå ballt med ett hål genom kroppen, eller?

Jag känner mig som den kvällen när jag skrev fyra olika diarium och kärlek och död, vem försöker jag lura?

Det värsta med att må såhär är alla vänner som jag drar ner i skiten, dom som faktiskt behöver mig och jag sätter en hög mur ivägen för att jag råkar vara på lite dåligt humör..
   Nä.. inga härliga smileysar från min sida idag alltså.
Jag var fan och såg Mamma Mia - den var BRA jag var GLAD, nu minns jag inte ens vad jag hade att vara glad åt. Kan faktiskt inte komma på nånting. Det sjuka är att jag inte hittar nåt värt att vara sur över heller, men jag är ju inte riktigt sur...
Bara riktigt jävla less. På allt.

i hela min kropp är jag hur trött som helst men jag tror inte att jag kommer somna för det.
Hur kan så mycket kretsa i ens hjärna när jag inte kommer på en enda sak som jag faktiskt tänker på??

118 118 var det va? svarar på alla frågor. - här får ni nåt att bita i!

Nää, jag måste sluta med mitt emoinlägg här. Jag blir inge klokare och saken har inte blivit bättre. "punkt bigtime"

pusshej..</3?

Nu blev jag faktiskt sugen på nåt!! Blev sugen som fan på att skjuta hagel!! känns redan lite bättre... =) Oj.. vem hade trott att mitt emodiarium skulle sluta med en glad smiley?.. inte jag iaf men men så kan det gå.


Jag brukar ju säga att allt löser sig.. kanske måste börja tro på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0